NYT: FRA 1. MARTS VIL AL TRÆNING FOREGÅ I SLAGELSE I NYE LOKALER OG MED HELT NYT UDSTYR. JEG TILBYDER ÅBNINGSRABAT PÅ 25 % PÅ ALLE MINE PRISER INDTIL 14. MARTS

Ulla, Leder

Jeg brugte Anette som personlig træner i en sygdomsperiode på 4 måneder. Anette havde en stor indsigt i min tilstand, så jeg var tryg ved hendes træning Anette pressede mig, men var også opmærksom på at jeg ikke blev overanstrengt,dette gjorde at jeg hurtigt kunne vende tilbage til mit arbejde.

PS. Samtidig havde vi det super sjovt, og et godt grin er jo helbredende.

Mee Mohr

Anette har lært mig at styrketræning kan være fedt, hvis man virkelig gør en indsats med træningen og presser sig selv ud af komfort-zonen. Der har været en rigtig god sparring omkring kost, forskellige øvelser og variation af øvelser, så ens træningsprogram ikke blev ensformigt, men forblev udfordrende.
                                                                                                                

Solveig, 43 år

Anette er super dygtig. Kan helt klart anbefale hende. Da jeg startede hos hende var jeg i sofa form og temmelig slap og utrænet. Men hun har formået at få mig i bedre form og strammet mig op, og jeg er i den grad blevet stærkere og har øget mine vægte med rigtigt mange kg. Så vil du stammes op og få bedre velvære er det helt klar Anette der er kvinden for det... Hun er altid glad, smilende og helt nede på jorden, og jeg glæder mig altid til at træne med hende.

Lizette, studerende

Jeg besluttede at tage 12 ugers forløbet på hold.  Gennem hele forløbet har Anette været fokuseret på min træning og de delmål jeg har sat mig. Jeg blev målt hver 14. dag og alt efter hvad målebånd og vægt sagde, blev jeg guidet til hvad jeg skulle gøre for at opnå mit mål. Anette er super god at tale med og motivere én, hvis man er skuffet over sit resultat eller har personlige problemer. Jeg har haft en helt fantastisk oplevelse med Anette og jeg kan kun anbefale et træningsforløb med hende.

 

Karina, sygeplejerske

Så er mit forløb slut hos Anette. Men sikke et forløb. Anette har åbnet mine øjne for træning, hun har på en positiv måde givet mig det spark bagi jeg trængte til for at komme i gang med at træne. Og nu er jeg blevet helt vild med at træne. Anette er glad og smilende og motivere en på en positiv måde, så kan kun varmt anbefale andre at tage et forløb hos Anette.

Sussi

Anette har lært mig, at det ikke altid kommer an på vægten, men der imod fedtprocenten. Hun har kæmpet ’min kamp’ sammen med mig.

Hun er vedholdende, når man er ved at miste troen. Hun giver selvtilliden et boost med sin glade og positive opbakning og hun får lysten til at ændre på de dårlige vaner frem. Hun er initiativrig og altid klar til at ændre på kost eller træning, for at man kan nå det maksimale udbytte. Jeg kan helt klart anbefale Anette som personlig træner, -hun tager nemlig udgangspunkt i DIG og hvad DU vil og hvad DU kan. En helt igennem fantastisk personlig træner!

1:1 Forløb

1:1 forløb er for dig der ønsker at give dig selv det bedste af det bedste. Her har du min fulde opmærksomhed under hele din træning, tæt kontakt også mellem dine træninger,  du får hjælp til at holde motivationen oppe på de svære dage og opnår med garanti dit mål.

Dit mål kan både være vægttab, slippe af med smerter (f.eks. rygsmerter), blive stærkere, øge dit velvære eller få succes med at ændre din livsstil for altid.

Dit forløb starter med en test der fortæller hvor vi skal sætte ind og med hvilken intensitet for at du når dit mål, samt en samtale hvor vi sporer os ind på hvordan jeg bedst muligt hjælper dig i mål og om dine forventninger til forløbet og til mig som træner.

Herefter tilrettelægger jeg et forløb der 100 % er tilpasset dig, din hverdag og dit mål. Din træning bliver planlagt så den passer ind i din hverdag.

Du kan vælge mellem 3 forløb eller få tilrettelagt et forløb der udvikler sig sammen med dig. 

Herunder er links til mine 1:1 forløb:

Basisforløb

Plusforløb

Eliteforløb

1 års-forløb

Holdforløb (nye hold starter op i marts)

Styrketræning på lukket hold med maks 4 deltagere.

På holdet nyder vi godt af det sociale. Vi er gode til at motivere og støtte hinanden. Har man en dårlig dag står de andre parat med en peptalk. Vi griner og hygger os mens vi træner. 

Så dette forløb er for dig der har brug for et fællesskab.

Forløbet starter op med test som ved 1:1 forløbet og du får din egen plan tilrettelagt efter dig og dit mål. Der er opfølgning på delmål midt i forløbet samt ved afslutning.

Dit mål kan være vægttab, øget styrke, livsstilsændring, slippe af med smerter, fitness konkurrence eller øget velvære som ved 1:1 forløbet.

På holdforløbet deler du blot min opmærksomhed med 3 andre.

Læs mere her: Holdforløb

Nye hold starter op i marts. Tilmeld dig allerede nu for at sikre dig en plads.

Er I tre eller fire der gerne vil træne sammen kan I oprette jeres eget hold.

Online Forløb

Onlineforløb er for dig, der både kan og vil træne selv, men som har brug for en målrettet kost- og træningsplan og opfølgninger hver 14. dag via mail.

Du får:

  • Målrettet kostplan
  • Målrettet træningsplan
  • Opfølgninger via mail hver 2. uge
  • Fri mailkorrespondance
  • Medlem af Facebookgruppe (valgfrit)

Forløb og priser:

  • 12 uger pris: 2000 kr eller i rater 700 kr. om måneden
  • 24 uger pris: 3800 kr eller i rater 650 kr. om måneden
  • 48 uger pris: 7000 kr eller i rater 600 kr. om måneden

Ligesom med mine fremmøde forløb mener jeg det er vigtigt at forløbet tilrettelægges 100 % til dig. Derfor tager vi en samtale inden opstart hvor jeg hører om både dit mål, tidligere erfaring, evt. skader osv. Desuden skal jeg se billeder af dig, så jeg kan se din kropsholdning samt kropstype.

Det er muligt at tilkøbe personlig træningstimer med rabat.

Kontakt mig på anettekl@outlook.dk for at høre nærmere.

 

Vidste du at veltrænede personer er bedre til at forbrænde fedt?

Når vi er veltrænede øges hormonernes virkning på muskelvævet.

Derudover er der en øget aktivitet af enzymer, der er vigtige for forbrænding af næringsstoffer.

Hos veltrænede personer er der desuden en øget blodgennemstrømning og en øget transport af fedtsyrer til musklerne.

Alt dette medfører at musklernes fedtforbrænding øges.

Træn hovedpinen væk

Det er bevist at træning kan være gavnligt hvis man døjer med hovedpine.

Den erfaring har jeg også gjort mig i mit arbejde med mine kunder. Flere af mine kunder har problemer med hovedpine, når de starter op i forløb hos mig.

Mange af disse kunder har en overaktiv trapezius. Dvs. at de bruger deres øvreryg/bagskulder mere end de burde. Denne muskel er simpelthen blevet så god til at tage over uanset hvilken bevægelse personen laver. Til sidst bliver musklen så spændt at det udløser spændingshovedpine.

Ved at træne rigtigt kan man ”lære” trapezius ikke at tage over når den ikke skal. Udover at slippe af med sin hovedpine opnår man også en bedre holdning.

Så hvis du døjer med hovedpine,  kan løsningen være at komme i gang med træning.

Personlig Træner Anette Klarskov, 4230 Skælskør Tlf: 2286 4003, E-mail: anettekl@outlook.dk

 

Personlig Træner

    Anette Klarskov

                   Når du vil nå dit mål